
Spustili jste firemní web nebo eshop a očekáváte mnoho nových zákazníků? Pokud se nevěnujete žádné propagaci, tak čekáte marně. O vašem webu se nikdo nedozví, pokud se nezačne propagovat. Internetová propagace je investicí, která se vám vrátí v podobě mnoha nových zákazníků. Je však potřeba vybrat správnou propagaci a také správnou agenturu, která vám ji zajistí. Ideální volbou je PPC reklama a SEO. Jde o dvě nejvhodnější propagace. SEO má dlouhodobý efekt, ale nevýhodou je fakt, že trvá, než se výsledky projeví. Pokud na návštěvnost spěcháte, neexistuje lepší volba než PPC reklama.
PPC reklama je druhem cílené propagace, která může být spuštěna již do několika dnů. Samotný název je zkratkou „Pay per click“ a jak už název napovídá, neplatíte u ní za zobrazení, ale jen za lidi, kteří na reklamu skutečně kliknou a dostanou se na vaše webové stránky. Tato reklama může mít více podob, od textové reklamy ve vyhledávání až po působivé obsahové reklamy, které mohou mít podobu videoreklamy, obrázku nebo i nákupní reklamy, kde se zobrazují vaše produkty. Je možné ji provozovat na více platformách, nejpopulárnější je Google Ads, ale také třeba Facebook a Sklik, viz https://www.seoconsult.cz/reklama-seznam
PPC od expertů
Pokud chcete dělat PPC jako expert, je potřeba se na experty obrátit. Pokud se obrátíte na zkušenou agenturu na Seoconsult.cz, zajistí vám kompletní služby PPC reklamy. Na základě vašeho rozpočtu spustí úspěšnou PPC kampaň, která bude správně nastavená a průběžně optimalizovaná tak, aby vám přinášela co nejlepší výsledky. Ty můžete vidět v analytických nástrojích, ke kterým dostanete přístup a navíc budete dostávat i reporty. Agenturu se vyplatí využít i na další služby, třeba na zmíněné SEO. Poradí vám však i další metody, jak můžete zvýšit své prodeje, například přes Google nákupy, více informací najdete na https://www.seoconsult.cz/google-nakupy