
Internetová propagace je v dnešní době pojmem, který by měl být dobře známý snad každému provozovateli stránek. Trh stále roste, stejně tak i konkurence a pokud chcete mít internet i jako zdroj zákazníků, je třeba správně web propagovat. Ve světě internetového marketingu jsou 2 nejúčinnější formy propagace, jde o SEO a PPC. Mnoho lidí se mezi nimi rozhoduje, ale opravdu jde o konkurenty?
PPC reklama
Co je to PPC reklama? Jde o internetovou reklamu, u které uživatel neplatí za zobrazení, ale za uživatele, kteří na reklamu skutečně kliknou a dostnou se na váš web. Tato reklama má mnnoho předností, především tu, že ji můžete použít i pro nový web a zajistit si již od začátku hezkou návštěvnost. Tato reklama funguje jen tehdy, když si ji platíte, ale má velmi velký efekt, pokud se dělá správně.
SEO
Optimalizace pro vyhledávače je založená na tom, že se postaráte o to, aby byl váš web natolik atraktivní že se ho vyhledávače rozhodnou řadit na lepší pozice vyhledávání. K SEO je zapotřebí zajistit validní obsah webu a následně pracovat na jeho popularitě, kterou vyhledávače měří prostřednictvím množství odkazů na jiných webech. Když se správně web podporuje přes důležitá klíčová slova, budete na ně snadno k nalezení na předních pozicích vyhledávání a tím záská organickou návštěvnost.
Co vybrat?
Nikdy se nemusíte rozhodovat mezi SEO a PPC. Tyto služby se nijak nevylučují a můžete je používat současně. Dokonce to většina zkušených marketérů doporučuje, rozdělit budget mezi SEO PPC. U SEO trvá než se efekt projeví a naásleně je jeho oefekt dlouhodobý. PPC zase funguje když hi platíte a jeho efekt je okamžitý. Spojit tyto dvě služby je proro tím nejlepším řešením, jak efektivně web propagovat.